اربعین مظهر انسجام و مظهر امت واحده اسلامی است 

آنچه در حرکت عظیم اربعین دارای اهمیت است بُعدمحتوایی وبُعد تمدن سازی عملیات بزرگ اربعین است، که باید به آن ضریب داد و ویژه این مسئولیت بر دوش ،اصحاب رسانه است.
کد خبر: ۹۶۲۰۵۲۹
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴

رضا شریفی معاون سیاسی استانداری سیستان و بلوچستان ،در حاشیه بازدید از زائر سرای امام رضا(علیه السلام )و روند خدمت رسانی به زوار پاکستانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: امشب که به روایتی شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام است توفیق حاصل شد تا هم به خادمین زوار در زائر سرای امام رضا(علیه السلام) خدا قوت عرض کنیم و هم عرض خیر مقدم به زوار عزیزی که از مرز میرجاوه و ریمدان در خدمت آنها هستیم،داشته باشیم.

 

وی با ابراز خرسندی از گزارشات ارائه شده درباره نحوه خدمت رسانی به زوار حسینی(ع)توسط مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان،افزود: الحمدلله گزارشات واصله ،در حوزه فعالین مردمی موکبها و موکبهای سازمانی بیانگر این است که زمینه و بستر خوبی برای پذیرایی از زوار نسبت به سال گذشته فراهم شده است .

 

شریفی خاطر نشان کرد: کاستی های سال گذشته به لحاظ شکلی رفع شده و در این زمینه پیشرفت خوبی داشتیم .

 

وی با بیان اینکه زوار از مرزهای ریمدان و میرجاوه در حال آمدن هستندو وضعیت خوب است،یادآور شد: آنچه در حرکت عظیم اربعین دارای اهمیت است بُعدمحتوایی وبُعد تمدن سازی عملیات بزرگ اربعین است، که باید به آن ضریب داد و ویژه این مسئولیت بر دوش ،اصحاب رسانه است.

 

معاون سیاسی استانداری استان با اشاره به رسالت عظیم اصحاب رسانه در نشر این حرکت میلیونی ،اظهار داشت : به لطف خداوند ، اربعین حسینی (ع)سال به سال نسبت به گذشته ،غنی تر و جریان سازتر و تمدن سازتر می شود و اصحاب رسانه باید این پیام را به جهان مخابره کنند که اربعین حسینی(ع) مظهر انسجام و مظهر امت واحده اسلامی است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار